Cena lze stanovit až při odhadu délky práce na zakázce. Pošlete mi prosím co nejpodrobnější popis Vámi požadovaných produktových fotek, já Vám odpovím v co nejkraší možné době. Při focení většího počtu lahví pak vychází cena levněji, než při menším počtu.
Kritéria - správně nasvícená etiketa, odlesky na bocích láhve ke zdůraznění jejího tvaru, eliminace všech dalších odlesků prostředí, bílé pozadí. Na co vše si dát přitom pozor? Extra lesklé materiály v podobě speciálních etiket a medailí ze soutěží, průhledné a průsvitné etikety, lesklé písmo ve formě textů a loga na etiketě. Při tom všem není možné fotit láhve strojově (jednu jako druhou), ale každou sérii odladit zvlášť. Důraz kladen na správnou barevnost a konstantní světelné podmínky při nafocení každého vzorku zvlášť. Přesná barevnost díky technologii X-rite.
Viz předchozí odrážka. Láhve se sekty mají vždy jiný tvar láhve a proto boční odlesky ještě více zdůradní její tvar. Etiketa je potřeba svítit zvlášť a pak tyto dvě fotky složit dohromady, jinak budou na lahvích nežádoucí odlesky od světel.
Vyfotili jsme vinnou láhev na bílém pozadí. Pro eshop ideálka, vyniká láhev a nic neruší. Jenže pro roll-up, leták a jiné tiskoviny to nestačí, je potřeba láhev zasadit do nějakého prostředí. Výsledek vždy dle požadavků klienta.
Fotografie pro webovou prezentaci vinařství - Láhve foceny v ateliérovém prostředí a pár fotek pro doplňující grafiku webu.
Dárkové dřevěné obaly na víno focené v ateliéru. Kartonové krabice s logem a popisem vinařství. I toto je potřeba nafotit, aby Váš zákazník měl možnost vidět podobu dárku s vínem, které bude darovat svým blízkým k narozeninám, vánocům a podobným příležitostem.
Focení jídla pro restaurace je speciálním oborem. Poté, co šéfkuchař vytvoří své mistrovské dílo, za pomocí správného nasvětlení a použití nízké hloubky ostrosti jídlo nafotíme a takto předvedeme Vašim zákazníkům. Důvod je zřejmý, poté co takovou fotku shlédnou, mají dostat na jídlo chuť a v restauraci si jej objednat. Vinařství Skoupil - Velké Bílovice.
Marketing hraje ve vinařském oboru velmi důležitou roli a kdo ji nemá zmáklou, ten zaostává za ostatníma.
Při probíhající akci Ze sklepa do sklepa v Rakvicích chtěl mě požádal klient zpracovat video nově zbudované Enotéky. Bylo vytvořeno dynamické krátké video, které láká na ochutnávku vín v moderním prostředí. Návštěvníci si zde můžou vychutnat také kvalitní kávu a dezert.
Akce proběhla ve Vinařství Skoupil ve Velkých Bílovicích. Bylo vyhlášeno několik kategorií, video zpracováno jako upoutávka na tuto akci pro příští rok.
Natočením akce Ze sklepa do sklepa ve Velkých Bílovicích chtěl klient zvýšit zájem o vinařství celkově coby brandingu a také pro příští ročníky. Ve videu je vidět, čím se vinařství odlišuje od ostatních, že má vlastní restauraci s degustačním menu, bohatým programem s archivními víny a sýry a gurmánskou gastronomií v podobě burgerů s trhaným vepřovým. K tomu všemu hraje oblíbený DJ Radex.
Při výročí 10 let Vinařského Ráje a 100 let První republiky chtěl klient zpracovat video skloubením oblečení a hudby, jež udávala tempo za dob první republiky se současným prostředím firemních prostor a jejích zaměstanců. Ti se do role prvorepublikových tanečníků vžili s takovým elánem, že to nejednoho překvapí, mrkněte.
Degustační a gastronomický večer s ochutnávkou vybraných sektů, ukázkou sabráže a vybranou kuchyní jednoho z nejlepších šéfkuchařů regionu. Součástí byla také soutěž v sabráži, kdy hosté měli možnost sekat sekty libovolným způsobem. Podívejte se sami.