Zákazník se totiž z 90% rozhoduje na základě vizuálního vjemu. Pokud se prezentujete nekvalitními, špatně nasvícenými fotografiemi, zákazník může ztratit o výrobek zájem. Přejde na web konkurence a tam jej ten stejný výrobek zaujme. Co je pro něj pak jednodušší? Kliknout vedle líbivé fotky na "koupit" nebo se vracet zpátky na Váš web a kliknout na "koupit" vedle té nekvalitní fotky produktu - ovšem pouze v případě, že nabízíte výhodnější cenu.
Cena lze stanovit až při odhadu délky práce na zakázce. Pošlete mi prosím co nejpodrobnější popis Vámi požadovaných produktových fotek, já Vám odpovím v co nejkraší možné době.
Důraz kladen na vyniknutí renovace díky hloubce ostrosti v kontrastu s rozmazaným pozadím, které nemá přitahovat divákovu pozornost.
Fotografie pro webovou prezentaci vinařství - Láhve foceny v ateliérovém prostředí a pár fotek pro doplňující grafiku webu.
Fotografie pro webovou prezentaci vinařství - Láhve foceny v ateliérovém prostředí a pár fotek pro doplňující grafiku webu.